Sunday, May 25, 2008

Mia....





Lama rasanya tak post apa2 cite kat blog ni sejak menceburkan diri dlm bisness cupcake...sibuk memanjang dan asyik dok post kat my new blog ...he..he...macam sibuk sgt....gambar kat atas bukan anak saya tapi anak jiran yg dijaga oleh saya since she 2 months old ....nur mia iman....dah anggap macam anak sendiri...jaga dia sampai umur 5 bulan(tak ambil upah pun coz my hubby tak bagi minta)...tu yg buat jiran saya segan dgn saya...saya tak kisah,mmg ikhlas....at least biala hubby gi kerja saya ada peneman kat rumah....umur 6 bulan jiran saya dapat babysitter yg baru...tapi saya still jengok my baby girl tu hari2 sbb mereka tinggal di sebelah rumah saya...sometimes bila babysitter ada hal saya akan ambil alih tugas....then umur 10 bulan jiran saya hantar balik mia kat saya coz the babysitter tak jaga lagi....so saya jaga sampai umur dia 1 tahun 2 bulan then bila jiran saya berpindah kerumah baru saya tak lagi jaga little princes tapi occasionally dia akan datang stay dgn saya kalau parent dia gi outstation....gambar kat atas tu aksi mia nak buka grill tapi pakai kunci motor hubby...konon2 terer lah...mmg seronok jaga mia nie...tak byk ragam plus she so adorable....

No comments: