Sunday, November 1, 2009

Lawatan ERLians & Pot Luck

Semalam Rakan ERLians datang melawat baby Umar & ada makan2 sbb ada pot luck....Saya depa tak bagi masak apa-apa just sediakan air minuman sahaja...he..he..sangat meriah...bergambar bersama hadiah yg dikongsi bersama oleh geng ERL...Pada sesiapa yg nak tahu apa dia ERLians....he..he..kami adalah penumpang ERL(Express Rail link)...Kesemua kami dah kenal for almost 5 years...semuanya berkenalan atas ERL dan jadi kamceng sampaikan suami2 kami pun bersahabat sama...


Saya buat Peach Cheese Cake...antara makanan yg dibawa(saya lupa pulak nak snap gambar)macaroni goreng,koteow goreng,nasi kerabu,mihun goreng & banana cake
.......


Ini hadiah yg Umar dapat Portable rocker....he..he..ni mmg benda dalam whish list saya & tak sangka saya dapat....(masa discharged dari hospital pakar an-nur selepas bersalin,saya dapat vaucher Discount RM50 utk rocker ni tapi kena beli kat Anakku outlet,malangnya masa balik kat Kg,Anakku Perlis tak jual barangan Fisher Price...sungguh keciwa dan burn camtu saja le vaoucer tu...he..he..kalau nak beli tanpa voucher cam mahal pulak..tu yg saya tak beli bila balik KL) Thank you buat rakan 2 ERL....luv you all..


Umar macam biasa menjadi model tetap.....

No comments: