Thursday, September 15, 2011

Happy 2nd Birthday Umar!!!

Ahad lepas saya buat majlis kecil untuk sambutan harijadi anak saya ....dah besar anak mak seorang ni...saya jemput jiran-jiran & rakan-rakan yang tinggal dalam kawasan perumahan saya ja....niat di hati nak jemput ramai tapi kondisi perut saya yang membuyut ni menghalang untuk menjemput ramai tetamu.....kepada sesiapa yang saya tak jemput tu jgn marah ya...lain tahun saya jemput ya  he..he...
Suami saya tak bagi saya buat majlis takut saya penat,sebab sekarang kandungan saya dah masuk 6 bulan dan dia suruh saya buat pulut kuning ja kemudian hantar kerumah jiran-jiran...tapi saya dah bertekad nak buat juga majlis untuk Umar....larat ke tak larat ke kena buat juga....
Saya cakap kat suami ...kita buat majlis simple ja..
Jadi untuk majlis umar ni saya siapkan 3 hidangan manisan & 2 hidangan utama....penat tapi saya puas hati sebab berjaya siapkan sendiri... 
Menu:
Nasi impit bersama rendang ayam
Cucur Udang bersama kuah kacang
Red velvet cupcakes
Fruit tartlets &
Cheddar slice cheese cake

Oleh sebab my hero minat sangat dgn Cars ,saya buat cupcake with cars toppers....niat dihati nak buat sebiji cake dgn hiasan fondant tapi...he..he..he...mak dia tak larat...
 Cheddar slice cheese cake...yang menjadi kesukaan tetamu....
Umar yang happy dengan kunjungan tetamu & rakan-rakan kecil...
 Dapat duit raya dari auntie Zarina.....
Umar & kakak Mia & Zara....thanks ya bagi hadiah kat saya.....
Majlis start pukul 5 ptg habis pukul 8.30mlm....
Puas hati....malam tu saya tidur awal keletihan....ha..ha..ha..

No comments: