Sunday, February 3, 2008

Dimanjakan

Sejak dapat cuti ni mmg tak berasap langsung dapur,tak mengemas rumah & garden kesayangan pun aku tak jengah.Boring jugak tak buat apa ni tapi nasib baik boleh meronggeng lama kat internet.



Rasa terharu pulah tgk my hb buat semua chores and dia mmg tak benarkan langsung aku buat kerja.Aku mmg cerewet sikit kalau pasal kekemasan my little kitchen tapi I really pround dgn hb ku ni,dia buat sebijik macam mana yg aku selalu buat...tabik spring...



Kesian pulak tengok hb aku nie lepas balik jer dari kerja terus gi beli makanan utk dinner and dah sampai rumah tak terus masuk...siram pokok dulu..then masuk prepare segala mak nenek utk wife dia ni....terharulah...seronok juga dimanjakan ni...


Sekarang ni dapat satu buku yg mmg dah lama nak baca.."The King Never Smile" tulisan Paul M.Handley...mmg best tapi baru je 2 chapter nanti bila dah habis akan diberi ulasan secara terperinci.

No comments: