Sunday, August 24, 2008

Carrot Coconut Cupcakes


Dah lama nak cuba buat carrot coconut cupcakes ni tapi asyik terbatal je niat tu,dan akhirnya hari ni terlaksana juga project ni...itupun disebabkan mak dah nak balik kg dan nak bekalkan kek kat dia.Memang berbaloi cuba resepi ni & sedap ......resepi ni dari sifu tersohor Lynn Hassan yg saya dapat dari sini ,rugi kalau tak cuba.Mak saya suka kerana rasanya tak berapa manis dan kena dgn selera beliau.My hubby pun suka....hmmm,saya memang menggalakkan kalau U all semua nak cuba...hi..hi... memang puas hati... :)

3 comments:

macyn said...

I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

Kate
http://educationonline-101.com

Anonymous said...

salam,
kak...nak resepi carrot cupcake ni leh??
terliur r...hehe

anonymous_gem said...

mane nak dpt resepi kek ni?sdp nye tgk...i click lynn hassan xbole la.