Sunday, June 21, 2009

Shopping...indulge....

Ni antara barangan baby yg saya beli....gambar kat atas tu cloth diaper yang saya beli via online dari kasihkusayangku online store ....saya suka dengan kelebihan diaper ni...maybe saya akan guna sepenuhnya cloth diaper untuk baby saya nanti...Yang ni pula...saya beli di SOGO...kebetulan ada sale....lepas habis kerja saya terus ke SOGO dan just beli yg ni je(almaklumlah nak beli banyak barang saya tak larat nak bawa & saya travel naik STAR,PUTRA & ERL utk angkut balik ke rumah saya...fuhhh penat sunggoh)...bedding set dr sweet cheery ...comprises of comforter,fitted sheet,pillow ,2 bolsters & bumper pad.Sebenarnya saya teringin brand yang lain tapi bila saya bandingkan harga dan items yg ada...saya pilih sweet cheery....berbaloi utk RM saya..ha..ha..

2 comments:

Hana' Yusuff said...

salam nurul..
mesti dah seronok kan beli barang2 baby..x sabr nak tgk baby dan berdebar2..
bila la nak tgk nurul yg dah makin comel ni? masa nurul chek up baru ni hana ada.. tp masa tu terlupa betul.. kebetulan baru je lepas stress.. ada kes sikit..
take care ye.. mana tahu nnt kita jumpa.. :)

nizaineese said...

Mesti excited beli barang untuk baby ni. Jangan beli banyak2, nanti akak nak bagi apa pulak nanti, kalu semua dah ada.. heeheheh