Sunday, June 21, 2009

Minggu ke 25

Minggu lepas saya seperti biasa saya ada check up bulanan dgn Dr Khamsiah di Hospital Pakar An-Nur di Bangi....macam biasa juga urine ,BP & berat akan di ambil....he..he...berat saya naik 3kg dalam masa sebulan.Bulan lepas 50.05kg dan bulan ni bacaan 53.05kg.Dr kata kalau bulan depan naik mendadak macam ni takut kena diabetes...oh tidak....kalau boleh saya nak elak...tapi apakan daya saya tak boleh resist tgk makanan yg lazat-lazat...
Alhamdullilah yg lain-lain tu semua ok...
Hubby saya kata sekarang ni saya tembam tapi comei...hi..hi..hi..TQ lah my dear...tu ayat penyedap je tu...
Tapi mmg saya perasan pipi saya dah macam kuih pau..hu..hu..hu...
Gambar kat bawah ni adalah cake yg saya buat untuk customer saya untuk adiknya yg pregnant pada tahun lepas.....kira kata sekarang ni saya pun ala2 gitulah tembam nye...

No comments: