Sunday, May 2, 2010

Scone anyone?

Ptg kelmarin buat wedges scone utk minum petang....dah lama en suami pesan scone ni tapi isteri terchenta dia ada penyakit M .....selalunya saya selalu buat scone btk bulat dan disebabkan btk wedges ni mmg asing sikit kat saya sebab tak pernah jumpa & makan...tu juga satu sebab kenapa saya lambat & malas nak buat scone ni....en suami kata masa dia study kat Scotland dulu scone yg dihidangkan adalah dlm btk wedges & tu sebablah dia minta saya buat....nak dijadikan cerita masa tgk rancangan 'fresh with anna olson' dia tunjukkan cara buat scone ni ....resepi & cara penyediaan sama ja dgn scone bulat yg selalu di buat cuma buat btk wedges jer...hu..hu.. sonang ropenye....en suami sgt happy 3 wedges dia makan ....by the way saya buat scone perisa sweet potato...nyum...nyum...resepi?nanti ya saya update....

No comments: