Friday, May 14, 2010

Dah boleh duduk tgk cartoon


Hi semua...umur saya dah masuk 8 bulan 1 minggu dan saya dah pandai duduk dgn sendiri....skrg saya dah tak kacau mak saya buat cakes & cookies sebab saya dah boleh tgk cartoons byk2 kat TV sambil duduk....mak selalu marah kat saya sebab saya selalu duduk dekat dgn TV...bukan apa saya teruja tgk cartoon kesukaan saya....iskh...iskh...dan saya dah ada 2 btg gigi ....hmm...semua benda saya nak gigit skrg ni..he..he...tgk tu mak buat letak bantal keliling tempat saya dok bersantai...bukan apa sekarang ni saya dah boleh merangkak...hui...hui...semua tempat saya nak pi....kesian kat mak saya,selalu kena kejar saya kalau saya keluar dari 'kawasan zoo' saya....tak pa,saya bagi chance kat mak saya utk kuruskan badan...he..he...oklah nak layan agent olso pulak lepas ni...bye2...

No comments: