Monday, May 24, 2010

Wilton course 1

Fuh...dah selesai kelas Wilton Couse 1...alhamdullilah....kelas berlangsung setiap hari isnin dan semua sekali 4 kali means 4 minggu.... pertama kali saya tinggalkan Umar dgn baby sitter & alhamdullilah dia tak meragam.....saya sgt enjoy join kelas ni...dapat cikgu yg sgt baik & handal(lebih 20 tahun pengalaman) dan ditemani oleh rakan2 yg sgt best...asyik gelak je no stress at all.... ni buttercream roses saya yg pertama....cikgu minta kami sediakan 20 kuntum roses dari rumah untuk presentation pada minggu terakhir....at last berjaya saya buat roses cara wilton..


Cikgu saya ,kak Nahdzah Hashim tgh dok meneliti hasil kerja students...
Kelas kami sentiasa gamat dgn lawak spontan Irine & Kavitha.......yeah...terima certificate...hu..hu....bulan depan sambung course 2 pulak dgn cikgu & rakan2 yg sama...seronok2...

No comments: