Sunday, February 20, 2011

Umar bermacam ragam

Dah lama saya tak update pasal my little honey bee ni...he..he...dah 1 tahun 5 bulan.
Apa yg dia dah pandai ya....hmmm
1.dari pagi sampai ke mlm membebel bahasa german-satu patah pun saya tak paham
2.pandai sebut ayah jer...
3.pandai sebut la la la
4.faham arahan jangan & pandai cium kalau di suruh
5.Suka tengok Pororo & Agent OSO(time ni kalau saya keluar dari rumah buat gardening ke or sidai baju ke dia tak kacau coz dgn penuh kusyuk tgk tv..hu..hu..)
banyak lagi lah sampai saya tergaman dgn kelakuan dia..... Ni aksi makan sendiri...tak bagi saya suap dia...nak suap sendiri...habis bersepah,tapi at least dia makan dgn penuh selera cuma ambil masa dekat 30 minit jugak la....yg penat saya la coz lepas tu kena moping lantai...
Sayur dia letak tepi dulu...last sekali baru dia makan..ha..ha...paling suka sayur bayam,kangkung & brokoli...yg lain2 dia makan gak Ni muka tgh tgk Pororo...kusyuk..sampai tak sedar saya ambil gambar dia...
Suka pakai barang ayah...kemudian buat gaya macho...
tulah telatah dia yg buat saya bergumbira tepuk tangan la la tiap2 hari....

No comments: