Thursday, March 3, 2011

Bila Mem besar sangat rajin....

Ya bila Puan Mem Besar tgh rajin maka berjalanlah aktiviti membaking untuk Tuan Besar wakaka...sebenarnya bulan feb & march saya tak ambil bnyak order sebabnya nak 'rejuvenate' chewah...ha..ha...tak buat apa pun just nak habiskan byk masa dgn my little hunny bee,cuba new resepi(yg ni dah lama tak buat coz tak byk masa )....ok berbalik pada tempoh 'rejuvenations' saya ni..he..he..saya terlebih rajin membaking semua sweet treats ni utk Tuan Besar dalam rumah nie...dia happy saya pun happy...meh...jempu makan semua... Caramel cheese cake with caremelised tofee almond flakes(panjang bebeno name cake ni)


Hummingbird cake....tak lengkap sebab tak der cream cheese utk frosting....sedap ala2 carrot walnut cake....tak taw pasai apa nama cake nie chenggitu tapi rase sbb bila mkn kita akan kata hum...hum..sambil menikmati kesedapan rasenye..wakakka...tapi saya suka....sedap...

Bagel...nie favourite roti for breakfast.... Apple & honey muffin.....tak berapa manis dan buat specially untuk my little honey bee Sweet potato pie...nyum..nyumm tapi agak manis utk tekak saya...next time will try to improvise...
Fruit tartlets...time buat nie 3 supermarket pi buah strawberry out of stock...maka hanya buah kiwi & mangga menjadi pelengkap...hu..hu...

ok......jamulah ya....

No comments: