Friday, August 19, 2011

Biskut Raya

Just to share yang saya dah siapkan kuih raya utk bawa balik ke kg esok.....tak banyak pun & yg penting semuanya resepi simple .....

 Biskut Crispy Almond
Sangat senang & dah tinggal separuh En Suami makan waktu iftar & sahur.....dan rasanya tak sempat sampai raya.....

Biskut Peanut Butter Almond 
Biskut ni hasil olahan Almond London....

 Biskut Suji Brunei
Resepi saya ambil di blog yg fofular CMG .... sedap paduan conflakes ,suji dan minyak sapi...

Biskut Jejari Oat
Ni memang all time favourites.... senang dan sedap.... resepi saya ambil rumah mamafami ...dah 3 tahun berturut2 saya buat cookies ni....

Cookies nie semua saya bahagikan kepada tiga bahagian..saya,mak saya & MIL....
Puas hati dapat buat sendiri...last year saya hanya sempat buat sejenis saja sebab sibuk menyiapkan tempahan dari pelanggan

No comments: