Friday, May 1, 2009

Insyaallah 25 sept 2009

Insyaallah saya akan bersalin pada 25 sept 2009 ,Raya jatuh pada 23 sept....he..he...moga2 saya bersalin lepas raya,dapatlah saya makan segala hidangan yg lazat2 .....
ni masa 1st ultrasound masa 8 minggu(sorry gambar blurr...camera lama)
ni ultrasound masa 16 minggu....
Alhamdullilah saya cuma dapat alahan masa 1st trimester sahaja...tapi tak teruk sangat....saya cuma tak boleh makan waktu malam dan sangat lemah bila time nak balik kerja from 5.30pm onwards....
berat badan saya masih tak naik banyak dan perut pun tak nampat sangat...
nanti bila saya dah buat checkup utk 5 months or 20weeks,saya akan update lagi ya...

5 comments:

zaliana said...

Nurul..za selalu mcm nak menangis bila nengok gambar baby dlm perut ni..masya allah! amazing kan
semoga selamat melahirkan..mesti dr dah beritahu dpt boy or girl ni??

MAI said...

assalamualaikum kak nuyui..apakhabar sekarang? ingat saya tak? Mastura, ur rumate PAC PTD. Tiba2 teringat kat akak..singgah tgk ur blog. Alhamdulillah...hepi kita for u. Dpt tgk scan bb kak nuyui. Maybe sebab itu tegerak ati lawat kat blog ni =D.. Take care sis

Cake2u said...

salam za,mmg amazing....kuasa allah,he..he..tq za,u R the best...

Cake2u said...

salam dik,lama tak dengar citer...tq dik..bila boleh jumpa lagi ya...

Hana' Yusuff said...

salam nurul..
hana baru terbuka blog nurul ni..
suka sangattt...
dah lama teringin nak call nurul
tp x sempat je..

inyaAllah.. kalau ada masa kita jumpa.. nurul check up kat an-Nur? bebila nak check up..sms hana..mana tahu free boleh jumpa..
take care