Tuesday, June 9, 2009

Pembersihan Sedunia

Mak & mak mertua saya datang melawat saya...he..he..faham-fahamlah kan bila dah kedua2 ibu tercinta mai macam-macam yang saya teringin nak makan ...dan apalagi permintaan saya ditunaikan terus oleh both of them....
Berbalik pasal cerita pembersihan sedunia nie,mak & MIL dok comment pasal garden saya yang dah jadi macam hutan belukar....maklumlah sejak saya kerja balik ni & pregnant saya tak ada masa nak jengok my sweet garden tu(macam cantik sgt he..he..he..).
So bermula semalam both of them bekerjasama memotong dahan2 pokok yg dah mati,gemburkan tanah,membaja,weeding kat rumput mutiara saya yg dah tak nampak mutiara..ha..ha..dan hasilnya depan rumah saya penuh dgn hasil buangan yg menggunung....
jiran saya siap kata...tengok dari depan rumah macam tak ada apa2 defect kat taman saya tu...bila nampak hasil buangan tu baru depa taw betapa teruknya keadaan dalam kawasan taman saya..ha..ha..
Hari ni pun mak saya nak buat touch up lagi kat taman saya tu....buatlah mak..asalkan cantik...
hubby saya sangatlah suka hati coz dia tak yah buat semua kerja2 tu....
nanti saya postkan gambar taman saya yg dah habih di touch up oleh mak & MIL saya...

No comments: